Regulamin Sklepu Internetowego

  1. Definicje
  2. Postanowienia ogólne
  3. Dane osobowe
  4. Świadczenie usług przez sklep
  5. Składanie zamówień
  6. Rezygnacja z imprezy turystycznej
  7. Reklamacje
  8. Zmiany warunków umowy i odwołanie wycieczki
  9. Postanowienia końcowe
  10. Dane Kontaktowe
  11. Definicje
    1.1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
    której ustawa przyznaje zdolność prawną i która zamierza lub dokonała Zamówienia w
    Sklepie.
    1.2. Usługa – usługi turystyczne oferowane przez Sklep do sprzedaży za pośrednictwem
    strony internetowej.
    1.3. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, skierowane do Sklepu, określające rodzaj i
    ilość Usługi, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży Usługi.
    1.4. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
    1.5. Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
    www.mat-travel.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonać rezerwacji i zakupu usług
    turystycznych.
  12. Postanowienia ogólne
    2.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.mat-travel.pl, prowadzony jest przez
    firmę MAT-TRAVEL Sp. z o.o. z siedzibą w Sulejówku, ul. Harcerska 12, 05-070 Sulejówek,
    NIP: 822-238-27-62.
    2.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego www.mattravel.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży usług turystycznych za pośrednictwem
    sklepu.
    2.3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać, ani ograniczać
    jakichkolwiek praw Klienta, przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących
    przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z
    powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  13. Dane osobowe
    3.1. Administratorem danych osobowych jest „Mat-Travel Sp. z o.o.”.
    3.2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.
    3.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
    przetwarzania.
  14. Świadczenie usług przez sklep
    4.1. Sklep internetowy umożliwia rezerwację i zakup usług turystycznych.
    4.2. Wszystkie usługi oferowane przez sklep są wyraźnie opisane na stronie sklepu.
    4.3. Ceny usług są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  15. Składanie zamówień
    5.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    5.2. Składając zamówienie, Klient musi wypełnić formularz zgłoszeniowy, podając
    następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, adres
    zamieszkania. Klient musi również wybrać preferowany sposób płatności z dostępnych opcji.
    5.3. Złożenie zamówienia oznacza akceptację ceny i opisu usługi.
    5.4. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia e-mailem. Klient
    otrzyma również umowę o udział w imprezie turystycznej, już podpisaną przez naszą firmę.
    5.5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, o czym poinformuje
    Klienta, jeżeli dostarczone przez niego dane są niekompletne, zawierają błędy lub wzbudzają
    wątpliwości co do ich prawdziwości.
  16. Rezygnacja z imprezy turystycznej
    6.1. Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej. Rezygnacja musi
    nastąpić na piśmie i zostać dostarczona do siedziby firmy lub wysłana na adres e-mail
    biuro@mat-travel.pl.
    6.2. W przypadku rezygnacji z imprezy turystycznej, firma Mat-Travel Sp. z o.o. ma prawo
    do pobrania opłaty za odstąpienie od umowy zgodnie z poniższymi zasadami:
  • Rezygnacja do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 75% wartości imprezy.
  • Rezygnacja od 29 do 15 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 50% wartości
    imprezy.
  • Rezygnacja od 14 do 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 25% wartości
    imprezy.
  • Rezygnacja później niż 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: brak zwrotu.
    6.4. Wszystkie zwroty będą przeprowadzane na ten sam rachunek bankowy, z którego
    nastąpiła płatność.
    6.5. Zwracane środki powinny pojawić się na rachunku Klienta w ciągu 14 dni roboczych od
    dnia otrzymania przez Mat-Travel Sp. z o.o. pisemnego oświadczenia o rezygnacji z imprezy
    turystycznej.
    6.6. Klient ma prawo przekazać swoje miejsce na imprezie turystycznej innej osobie, o ile
    firma Mat-Travel Sp. z o.o. zostanie o tym powiadomiona na piśmie najpóźniej 7 dni przed
    datą rozpoczęcia imprezy. Nowa osoba musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące
    uczestnictwa w imprezie i akceptować warunki umowy. W takim przypadku, Klient, który
    przekazał swoje miejsce, oraz nowa osoba, są solidarnie odpowiedzialni za zapłatę pełnej
    ceny imprezy i ewentualne dodatkowe opłaty wynikające z zmiany.
  1. Reklamacje
    7.1. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności usług z umową,
    najlepiej podczas trwania imprezy turystycznej. Późniejsze zgłoszenie reklamacji może
    wpłynąć na jej rozpatrzenie.
    7.2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie, drogą elektroniczną na adres biuro@mat-travel.pl,
    lub bezpośrednio u przedstawiciela firmy Mat-Travel Sp. z o.o. podczas imprezy.
    7.3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres zamieszkania i adres e-mail
    Klienta, datę imprezy, szczegółowy opis zaistniałego problemu oraz oczekiwania Klienta
    względem rozwiązania problemu.
    7.4. Firma Mat-Travel Sp. z o.o. rozpatrzy reklamację i odpowie na nią w terminie 14 dni od
    dnia jej otrzymania. W przypadku skomplikowanych spraw, firma Mat-Travel Sp. z o.o. może
    przedłużyć ten termin, o czym poinformuje Klienta.
  2. Zmiany warunków umowy i odwołanie wycieczki
    8.1. Firma Mat-Travel Sp. z o.o. ma prawo do odwołania wycieczki z powodów niezależnych
    od siebie, w tym z powodu przewidzianych złych warunków pogodowych, które mogą
    stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników. W takim przypadku, wszyscy Klienci
    zostaną o tym niezwłocznie poinformowani. Klienci otrzymają pełny zwrot wpłaconych
    środków lub, w zależności od sytuacji, zostanie zaproponowany im alternatywny termin
    realizacji wycieczki. Decyzja o odwołaniu wycieczki z powodu złych warunków pogodowych
    jest wyłącznym prawem firmy Mat-Travel Sp. z o.o.
    8.2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany harmonogramu wycieczki, w tym miejsc odwiedzin,
    godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych punktów programu oraz kolejności
    realizacji poszczególnych punktów programu.
    8.3. Wszelkie zmiany harmonogramu wycieczki nie będą wiązały się z dodatkowymi
    opłatami ze strony Klienta i nie wpłyną na ogólną jakość i charakter oferowanej usługi
    turystycznej.
    8.4. O wszelkich zmianach harmonogramu wycieczki Klienci zostaną poinformowani
    niezwłocznie, najpóźniej jednak na 24 godziny przed planowaną zmianą, z zastrzeżeniem
    sytuacji awaryjnych i nieprzewidzianych, w których informacja o zmianie może zostać
    przekazana w krótszym terminie.
    8.5. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wycieczki, jeżeli nie zgłosi się minimalna liczba
    osób wymagana do jej realizacji. W takim przypadku wszyscy zapisani Klienci zostaną o tym
    niezwłocznie poinformowani i otrzymają pełny zwrot wpłaconych środków lub zostanie
    zaproponowany im alternatywny termin realizacji wycieczki.
  3. Postanowienia końcowe
    9.1. Wszelkie spory wynikłe z realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sądy
    polskie.
    9.2. W przypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed datą wejścia w życie
    zmian są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu złożenia
    zamówienia.
    9.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2023 r.
  4. Dane Kontaktowe
    10.1. „Mat-Travel Sp. z o.o.” z siedzibą w Sulejówku, ul. Harcerska 12, 05-070 Sulejówek
    10.2. Email: biuro@mat-travel.pl
    10.3. Telefon: +48 518-107-092