Regulamin Sklepu Internetowego
- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Dane osobowe
- Świadczenie usług przez sklep
- Składanie zamówień
- Rezygnacja z imprezy turystycznej
- Reklamacje
- Zmiany warunków umowy i odwołanie wycieczki
- Postanowienia końcowe
- Dane Kontaktowe
- Definicje
1.1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której ustawa przyznaje zdolność prawną i która zamierza lub dokonała Zamówienia w
Sklepie.
1.2. Usługa – usługi turystyczne oferowane przez Sklep do sprzedaży za pośrednictwem
strony internetowej.
1.3. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, skierowane do Sklepu, określające rodzaj i
ilość Usługi, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży Usługi.
1.4. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
1.5. Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
www.mat-travel.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonać rezerwacji i zakupu usług
turystycznych. - Postanowienia ogólne
2.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.mat-travel.pl, prowadzony jest przez
firmę MAT-TRAVEL Sp. z o.o. z siedzibą w Sulejówku, ul. Harcerska 12, 05-070 Sulejówek,
NIP: 822-238-27-62.
2.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego www.mattravel.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży usług turystycznych za pośrednictwem
sklepu.
2.3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać, ani ograniczać
jakichkolwiek praw Klienta, przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących
przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z
powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. - Dane osobowe
3.1. Administratorem danych osobowych jest „Mat-Travel Sp. z o.o.”.
3.2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.
3.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania. - Świadczenie usług przez sklep
4.1. Sklep internetowy umożliwia rezerwację i zakup usług turystycznych.
4.2. Wszystkie usługi oferowane przez sklep są wyraźnie opisane na stronie sklepu.
4.3. Ceny usług są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. - Składanie zamówień
5.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
5.2. Składając zamówienie, Klient musi wypełnić formularz zgłoszeniowy, podając
następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, adres
zamieszkania. Klient musi również wybrać preferowany sposób płatności z dostępnych opcji.
5.3. Złożenie zamówienia oznacza akceptację ceny i opisu usługi.
5.4. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia e-mailem. Klient
otrzyma również umowę o udział w imprezie turystycznej, już podpisaną przez naszą firmę.
5.5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, o czym poinformuje
Klienta, jeżeli dostarczone przez niego dane są niekompletne, zawierają błędy lub wzbudzają
wątpliwości co do ich prawdziwości. - Rezygnacja z imprezy turystycznej
6.1. Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej. Rezygnacja musi
nastąpić na piśmie i zostać dostarczona do siedziby firmy lub wysłana na adres e-mail
biuro@mat-travel.pl.
6.2. W przypadku rezygnacji z imprezy turystycznej, firma Mat-Travel Sp. z o.o. ma prawo
do pobrania opłaty za odstąpienie od umowy zgodnie z poniższymi zasadami:
- Rezygnacja do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 75% wartości imprezy.
- Rezygnacja od 29 do 15 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 50% wartości
imprezy. - Rezygnacja od 14 do 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: zwrot 25% wartości
imprezy. - Rezygnacja później niż 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy: brak zwrotu.
6.4. Wszystkie zwroty będą przeprowadzane na ten sam rachunek bankowy, z którego
nastąpiła płatność.
6.5. Zwracane środki powinny pojawić się na rachunku Klienta w ciągu 14 dni roboczych od
dnia otrzymania przez Mat-Travel Sp. z o.o. pisemnego oświadczenia o rezygnacji z imprezy
turystycznej.
6.6. Klient ma prawo przekazać swoje miejsce na imprezie turystycznej innej osobie, o ile
firma Mat-Travel Sp. z o.o. zostanie o tym powiadomiona na piśmie najpóźniej 7 dni przed
datą rozpoczęcia imprezy. Nowa osoba musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące
uczestnictwa w imprezie i akceptować warunki umowy. W takim przypadku, Klient, który
przekazał swoje miejsce, oraz nowa osoba, są solidarnie odpowiedzialni za zapłatę pełnej
ceny imprezy i ewentualne dodatkowe opłaty wynikające z zmiany.
- Reklamacje
7.1. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności usług z umową,
najlepiej podczas trwania imprezy turystycznej. Późniejsze zgłoszenie reklamacji może
wpłynąć na jej rozpatrzenie.
7.2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie, drogą elektroniczną na adres biuro@mat-travel.pl,
lub bezpośrednio u przedstawiciela firmy Mat-Travel Sp. z o.o. podczas imprezy.
7.3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres zamieszkania i adres e-mail
Klienta, datę imprezy, szczegółowy opis zaistniałego problemu oraz oczekiwania Klienta
względem rozwiązania problemu.
7.4. Firma Mat-Travel Sp. z o.o. rozpatrzy reklamację i odpowie na nią w terminie 14 dni od
dnia jej otrzymania. W przypadku skomplikowanych spraw, firma Mat-Travel Sp. z o.o. może
przedłużyć ten termin, o czym poinformuje Klienta. - Zmiany warunków umowy i odwołanie wycieczki
8.1. Firma Mat-Travel Sp. z o.o. ma prawo do odwołania wycieczki z powodów niezależnych
od siebie, w tym z powodu przewidzianych złych warunków pogodowych, które mogą
stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników. W takim przypadku, wszyscy Klienci
zostaną o tym niezwłocznie poinformowani. Klienci otrzymają pełny zwrot wpłaconych
środków lub, w zależności od sytuacji, zostanie zaproponowany im alternatywny termin
realizacji wycieczki. Decyzja o odwołaniu wycieczki z powodu złych warunków pogodowych
jest wyłącznym prawem firmy Mat-Travel Sp. z o.o.
8.2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany harmonogramu wycieczki, w tym miejsc odwiedzin,
godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych punktów programu oraz kolejności
realizacji poszczególnych punktów programu.
8.3. Wszelkie zmiany harmonogramu wycieczki nie będą wiązały się z dodatkowymi
opłatami ze strony Klienta i nie wpłyną na ogólną jakość i charakter oferowanej usługi
turystycznej.
8.4. O wszelkich zmianach harmonogramu wycieczki Klienci zostaną poinformowani
niezwłocznie, najpóźniej jednak na 24 godziny przed planowaną zmianą, z zastrzeżeniem
sytuacji awaryjnych i nieprzewidzianych, w których informacja o zmianie może zostać
przekazana w krótszym terminie.
8.5. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wycieczki, jeżeli nie zgłosi się minimalna liczba
osób wymagana do jej realizacji. W takim przypadku wszyscy zapisani Klienci zostaną o tym
niezwłocznie poinformowani i otrzymają pełny zwrot wpłaconych środków lub zostanie
zaproponowany im alternatywny termin realizacji wycieczki. - Postanowienia końcowe
9.1. Wszelkie spory wynikłe z realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sądy
polskie.
9.2. W przypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed datą wejścia w życie
zmian są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu złożenia
zamówienia.
9.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2023 r. - Dane Kontaktowe
10.1. „Mat-Travel Sp. z o.o.” z siedzibą w Sulejówku, ul. Harcerska 12, 05-070 Sulejówek
10.2. Email: biuro@mat-travel.pl
10.3. Telefon: +48 518-107-092